top of page

Pels drets sexuals i reproductius

Actualizado: 25 dic 2025


Des del PCPC i la JCPC sortim als carrers el 28 de setembre pel Dia d’Acció Global per un

Avortament Legal, Segur i Gratuït, un dia de lluita per la despenalització del’avortament i el dret d’accés als mètodes anticonceptius.


Sortida als carrers pel Dia d’Acció Global per un Avortament Legal, Segur i Gratuït


Des del Partit Comunista del Poble de Catalunya (PCPC) i la Joventut Comunista del Poble de Catalunya (JCPC) hem sortit als carrers el passat 28 de setembre, Dia d’Acció Global per un Avortament Legal, Segur i Gratuït. Aquesta jornada és una crida internacional a la lluita pels drets sexuals i reproductius, per la despenalització de l’avortament i per garantir l’accés universal a mètodes anticonceptius segurs.


Amb pancartes, cartells i diverses activitats de sensibilització, els militants i simpatitzants del PCPC i la JCPC han reivindicat el dret de totes les persones a decidir sobre el seu propi cos, rebutjant qualsevol intromissió de l’estat o de grups que limitin aquest dret fonamental.


Des del partit, reafirmem el nostre compromís amb la igualtat, la llibertat i la justícia social, defensant que l’accés a l’avortament legal i gratuït és una qüestió de drets humans i de salut pública. La lluita continua, i el 28 de setembre és una oportunitat per unir forces amb altres organitzacions i moviments socials que treballen per la mateixa causa.


El PCPC i la JCPC continuaran treballant per una societat on la llibertat reproductiva sigui un dret garantit i on totes les persones puguin decidir sobre la seva vida sense por ni discriminació.


 
 
bottom of page